Saturday, February 23, 2013

طلوع اکاذیب تکراری از افق «مشرق نیوز» و علّت اصلی آن

 مشرق نیوز در حقیقت می کوشد تا مظلومیّت حقیقی بهائیان را که مدارک و شواهد آن موجود است، عمداً انکار کند و در عوض آنها را متهم به مظلوم نمایی نماید تا جمهوری اسلامی ایران را از جنایاتی که در حق بهائیان در سی و چهار سال !اخیر رواداشته مبرّا سازد 
  ۴ اسفند ۱٣۹۱ - ۲۲ فوريه
۲۰۱٣ سایت «مشرق نیوز» مقاله ای مفصّل همراه با عکس با عنوان «مروری بر اعمال تروریستی فرقه بهائیّت؛ بهائیان قاتل در ایران چه کردند؟» به تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ منتشر نموده است. (۱) اساس مقاله عمدتاً بر پایه‍ی اکاذیب و توهمّات مقالات و سایت آقای عبدالله شهبازی است. اکثر منابع دیگر مقاله هم کتب و سایت های مشابه ضدّ بهائی است. (۲) زیر مقاله هم تا حال بیش از چهل نفر نظرات ضدّ بهائی نوشته، به «به به و چه چه گفتن» مشرق نیوز و انواع لعنت بر بهائیان 
پرداخته اند درحالی که مدیر محترم سایت حتّی یک نظر مخالفِ بهائی ستیزان را هم منتشر نکرده است!

در مقدمه‍ی مقاله، براساس توهمّات و ادعاهای بی دلیل و بی سندِ آقای عبدالله شهبازی، بدون توجّه به تکراری و کهنه بودن اکاذیب و اتهامات نوشته است: «بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه ایران بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ بوده و در حق انها ظلمی بزرگ رقم خورده است اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور، آدمکشی، قتل و کشتار بوده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهائیان همواره در عرصه های حقوق بشری یکی از سوژه های تبلیغاتی دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی بوده اند گویا این جماعت، مظلومان و ساکتان تاریخ ایران بوده و در حق انها ظلمی بزرگ رقم خورده است شاید تاکنون فکر می کردید بهائیت، یکی از فرقه های انحرافی است و توسط کانونهای استعماری ایجاد شده است. سرسپردگی این دین ساختگی و انحرافی جای سوال و شک ندارد اما آنچه کمتر مورد بررسی و توجه قرار گرفته است اعمال شنیع این فرقه در قالب ترور، آدمکشی، قتل و کشتار بوده است. در این گزارش مروری بر اعمال تروریستی این گروه خواهیم داشت.»

11 comments:

  1. شما اینقدر خون خودت را کثیف نکن، اینا مظلوم نمایی و پروپگا‌های شما هم جای نمیرسه. بهایی هم دست کمی‌ از آخوندا ندران. تاریخ بهائیت، پر است از زرنگی، مال مردم خوری و آدمکشی. شما هم که هرکی‌ حرف زد، موچ میگیری، تشر میزنی و با شلوغ بازی پیش میری. کلا وقت و زمان این پاچه پارگی و علم شنگه گری برا دین فروشی گذشته. مردم این روزا به راحتی‌ می‌تونن حقایق را چک کنن. شما برو فکر نون کن که خربزه آبه. دست از این گول گولک بازی بردار، برو حقیقت جوو باش، یه طرفه اینجور قاضی نرو.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Ali,
      why are you so upset?
      Can't handle the truth?

      Delete
    2. نه‌، عصبانی‌ که نیستم، شما می‌خوای بگی‌ آخوندا اکاذیب میگن، در صورتی‌ که خودتون هم کم اکاذیب گو نیستی‌ که هیچ، حقایق را یا تمام مستور میکنی‌، یا نصفه جایی‌ که به نفع خودتون است بیان می‌کنید، غافل از این که مردم حق طلب و با سواد به راحتی‌ می‌تونن، مطلب شما را چک کنن. شما می‌خوای بگی‌، فقط آخوندا دروغ میگن و توجیه می‌کنن، و میخواهی از آب گًل الود ماهی‌ بگیری. شما هر جا کم میاری، خودت را میزنی به اون را و مغلطه میکنی‌، که این هم درست نیست، و فرقی‌ با آخوندا نداره. حالا بازی میدی، فردا اگر قدرت دستتون بیاد صد مقابل از اینا بدتر هستین. مثل زمان شاه که بهایی‌های فریماسن و مرتبط که خون مردم را تو شیشه کرده بودن.

      Delete
    3. Dear Ali,
      you mentioned " یا نصفه جایی‌ که به نفع خودتون است بیان می‌کنید،", how so? Please show me an example.
      You also mentioned
      فردا اگر قدرت دستتون بیاد صد مقابل از اینا بدتر هستین
      It's great to know you can see the future.
      Lastly your last part of your comment needs clarification.

      At the end of it all, when Baha'is are taken away from their homes and executed for NOT denying their Faith, when the Baha'i youth are not allowed to access higher education, when Baha'i shopkeepers are are put in prison and their shop taken away,...you can be assured that Bahai's everywhere will raise their voices. whether you like it or not.

      Delete
  2. شما مظلوم نمایی کن اربابت خوشحال بشه.

    http://www.youtube.com/watch?v=irgkxJA0-u8

    ReplyDelete
  3. Is that all you could come up with?
    Sad day, indeed a sad for you and your little band.
    By the way my "Arbab" is Bahá'u'lláh and " مظلوم نمایی" is not part of His Teachings. But stating the facts is another story.

    ReplyDelete
  4. حقا که از اکاذیب، دست کمی‌ از آخوندا ندارید. آقا تا قبر اه اه اه، کار کاره اینگلیساس

    ReplyDelete
  5. Ali, please enlighten me, why the "English" and not German, French or ...
    Could it be because that's what you have been "feed" for years and years?

    ReplyDelete
  6. Ali jan.
    Add this video to you propaganda.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m9eV16gc4Ac

    ReplyDelete
    Replies
    1. بیا اینجا خودت ثابت کردی

      Delete
    2. You are right, I just showed you just say what you are fed by your Arbabs.

      Delete

How long shall we drift ...

  How long shall we drift on the wings of passion and vain desire; how long shall we spend our days like barbarians in the depths of ignoran...